miércoles, 20 de junio de 2007

I els flamants nous consellers del PSC seran...

Sé que molts estàveu esperant saber que ha passat a l’assemblea d’avui, sé que estàveu pendents de llegir quins seran els consellers de districte per part del PSC de Gràcia. (Només per l’expectació que vaig crear amb l’anterior post, puc entendre les 20 i pico visites que he rebut des de que vaig deixar l’intriga al cos de tots vosaltres).
Sense més dilacions, els flamants consellers del districte de Gràcia pel PSC seran: Josep Antón Vinyals, Maria Cinta Llassat, Alícia Fernández (contertúlia de radio Gràcia entre d’altres coses) i en Xavier Barberà (ex-contertuli de ràdio Gràcia). Faran una molt bona feina, n’estic ben segur.

No obstant, que a ningú se li escapi el fet de que el millor conseller que ha tingut i tindrà mai Gràcia, s’aparta de la primera fila política. L’Albert Musons, conseller de districte durant 10 anys, ha decidit no presentar-se com a conseller per donar pas a una nova generació. A mi, em dol l’ànima. L’Albert va ser la primera persona que em va començar a involucrar amb totes les activitats que muntem des de l’agrupació de Gràcia. L’Albert és una ma estesa, i té unes dots creatives que surten de límits a l’hora de buscar qualsevol excusa per dinamitzar la vida associativa del Districte. Aquest súper conseller ha aportat a la vida política de gràcia proximitat i un toc de rebel·lia típica d’un esperit jove. A mi, m’agradaria que els nous consellers prenguessin nota d’una manera de fer política que al meu parer és la correcta: els principis per davant de doctrines, proximitat ni forçada ni fictícia, i un profund amor per Gràcia i per la seva gent.

Gràcies Albert, per la teva tasca duta al districte. La societat gracienca sap de la teva vàlua, i no la deixarà perdre pas... com ja t’he dit alguna vegada, em sembla que et queden encara molts caps de setmana sense descans!!

Flamants nous consellers, ara només toca posar-se mans a la feina: endavant i bona feina!

No hay comentarios: