martes, 5 de junio de 2007

El gran engany consentit per la DGT.

Ja fa 10 anyets que hom va treure’s el carnet de conduir. Recordo que en el seu moment el certificat d’aptituds que vaig haver de passar, i sobretot pagar, em va semblar que era absurd i que tenia un preu abusiu.

Deu anys més tard, el “menda lerenda” ha de renovar-se el carnet de conduir. Consulto la DGT i veig que només hi ha uns “selectes” establiments on es pot demanar el certificat que acredita que no estic malament del cap, que sento perfectament bé, que veig terriblement bé i, sobretot, que ja he acoquinat els 50 “euracos” que tal intensa revisió mèdica d’aptituds costa.

Feia temps que no em sentia tan insultat. Gràcies a Déu, no he viscut pas els anys on anar a la policia a denunciar alguna injustícia podia resultar en una nit a la garjola o una pallissa o un sentiment immens de frustració. Crec que avui he patit aquest sentiment de frustració, si vull renovar-me el carnet o pago o no mamo, i tot això passa amb el beneplàcit de la DGT, que tria el seus centres col·laboradors ( col·laborar a omplir les arques de no se sap bé qui ni ben bé el perquè). A més a més, la tramitació de la renovació ha de passar tota per Madrid: benvingut a la descentralització.
Des d’aquesta pàgina, amb l’ànim de compartir aquesta frustració, convido al govern a que revisi el funcionament de la DGT: l’anacronisme més clar que em recorda massa la manera de fer de l’administració del temps que li va tocar viure a la meva àvia.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Totalment d'acord!!
I no és només la renovació del carnet, que la història comença a les autoescoles, uns negocis absolutament rentables que no segur que estan "conxorxats" amb la DGT. De fet, el que haurien de fer és ensenyar a conduir i no a passar un examen.

Proposo escoles oficials igual que hi ha les d'idiomes, que tot plegat és insultant!

ThePrinceRegent* dijo...

nen!
ens hauries d fer un favor... necessitem algú q parli italià!
ja t'explicarà l'albert.

per cert, passa't pel meu blog q aprendràs vocabulari amb el gran mestre Leonardo Dantés!

un petó, guapíssim! ens veiem!

ThePrinceRegent* dijo...

el q vulguis, pero segur q ha dit algun nom q no sabies!

ja saps q el meu blog no és gens sèrio ;)