jueves, 29 de octubre de 2009

Senyals "interessants"


L’altre dia parlant amb un grup d'amics els hi explicava la colla d’equipaments i d’espais interès que hi ha al Districte de Gràcia, que si el Cap, que si l’Espai Jove, el Casal Cardener, el Centre Cívic del Coll, la Violeta, etc - crec que deixaran de ser amics meus :) - però em vaig quedar de pedra quan em van preguntar on era la Violeta.
Crec que sovint, a la nostra ciutat convivim amb un conjunt d’espais que són molt potents i que no tenim coneixement ni del que fan ni on són ubicats. El primer pas per apropar-nos-hi és saber on són, i a partir d’aquí tot ve rodat.
És per això que des de fa un parell de dies el districte de Gràcia ja compta amb una nova senyalització per vianants que indica les destinacions d’espais d’interès ciutadà. Us adjunto la fotografia del que hi ha a la plaça de la Vila, en són un total de 32 punts amb 114 senyalitzacions. Estan ubicats en aquells carrers amb més moviment i prop de les parades de transport públic.
Crec que amb això, la pròxima vegada que quedi amb els meus amics, ningú tindrà dubtes d’on cau la Violeta, o potser si, sempre n’hi ha de despitats!

No hay comentarios: